idalinas

Alla inlägg under september 2011

Av Ida-Lina Bergman - 24 september 2011 21:24

Förlåt för jag inte har uppdaterat på länge nu..

Men iaf inatt sover Josefin här. :9 Vi är enamma hemma så vi har hittat på massa bus.. Haha ;)

Men iaf har hittat jättesexiga bilder på min Harry Styles! :D 


   

Så jävla fin! ♥

Av Ida-Lina Bergman - 11 september 2011 14:42

One Direction - Na Na Na


Av Ida-Lina Bergman - 7 september 2011 19:50

Hej, förut när jag kom hem efter att ha köpt skor så låg Never Say Never i brevlådan! Så jag kollade på den med Benjamin förut. Satt och grät jättemycket! Som när jag och Ellinor såg den på bio i 3D, jag fick torka av glasögonen hela tiden typ. ;)

Blir hemma imorgon med. :( Hatar verkligen att va sjuk! :(


Men hejdå ♥

Av Ida-Lina Bergman - 7 september 2011 11:43

Är sjuk idag med. Det finns inget att göra heller.. Men ska nog gå och duscha snart. Och sen när Benjamin slutar ska jag och mamma (som också är sjuk) åka och hämta han och sen åka och hämta mormor så hon kan köpa skor till mig och Benjamin! :D

Men nu ska jag duscha, så hejdå. ♥

Av Ida-Lina Bergman - 6 september 2011 08:25

 Hejhej!

dag är jag sjuk. :( Kände mig lite sjuk igår med, jag gick och frös, hade jätteont i halsen och va jättetrött. Kunde knappt hålla mig vaken på so'n heller. Kan knappt prata idag heller.. :/ Och så har jag feber.

Men hejdå.

Av Ida-Lina Bergman - 3 september 2011 11:50

Åker till Josefin snart, kommer kanske upp ett inlägg sen. Har lite bråttom nu.

Hejdå.


 

...

Av Ida-Lina Bergman - 2 september 2011 14:28

Sover nog hos Josefin inatt! Men jag måste städa och fixa ig så jag kan ta en buss till stan. Och så måste jag äta  nått.

Imorgon ska dom andra till visingsö och göra nått.

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva så hejdå.

Av Ida-Lina Bergman - 1 september 2011 08:43

Just nu sitter jag hemma hos Josefin och kollar på babar medan Josefin duschar. Om en stund ska vi åka till ica och sen stenkullaskolan för jag ska ge en sak till min lillebror. Efter det tar vi bussen till bt och åker till city gross (heter det så?) för att köpa godis till ikväll då klassen ska sova vid ryssbergen! Det kommer bli sjukt kul! :) 

Skriver mer imorgon när jag kommer hem. Hejdå så länge! 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards