idalinas

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ida-Lina Bergman - 30 augusti 2011 18:33

Hej!

Josefin sov ju somsagt här inatt. Så igår va vi ute och gjorde massa bus. ;) Haha. Och så planerade vi massa hemliga saker. Och så spelade vi in massa videos som vi först tänkte lägga upp på våra bloggar, fast dom blev liite oseriösa så dom får ni kanske se om nått år.. Men vi pratade om massa knäppa saker bara.. :P

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva, så hejdå.

Av Ida-Lina Bergman - 29 augusti 2011 17:56

Hej!

Josefin sover här inatt! :) För hennes mamma hade ringt 12 gånger och sen åkte hon hem, och då fick Josefin sova här inatt. Men det är bara kul!

Just nu sitter hon och gör nån engelska läxa, hon är jätteduktig! Hon vet till och med vad troll heter! ;)

Sen ska vi förhöra varann på vår hemkunskapsläxa. Och sen ska vi planera en superhemlig grej!! Hihi. ;)


Puss

Av Ida-Lina Bergman - 29 augusti 2011 07:06

Snart ska jag åka till skolan. Så jag får blogga lite kort.

Men efter skolan vet jag inte vad jag får göra. Men det händer säkert nått kul.

Men jag måste fixa mig nu, hejdå!

Av Ida-Lina Bergman - 28 augusti 2011 20:07

Har jättetråkigt nu.. Finns verkligen ingenting att göra nu. Ingen kul på facebook heller.. Får väll logga in på dayviews och kolla om nån kul har laddat upp bild. Och så tycker jag att alla kan adda mig på msn och va lite sociala! Min msn är idalinabergman@hotmail.com så det är bara att adda! :)


Puss!

Av Ida-Lina Bergman - 28 augusti 2011 12:01

Hej!

Just nu sitter jag och messar med Ellinor om massa saker i 7an. Fyfan vilka minnen man kan ha! Och vilken jävla humor, typ världens bästa!

I 7an när jag och Ellinor satt i klassrummet så åkte det förbi en grävmaskin och jag bah" Åh, en grävmaskin. Den åker." och så satt vi och skratta åt det resten av lektionen. Och sen på idrotten slulle vi göra nått och jag och Ellinor fick göra det dubbelt så många gånger som dom andra så vi fick stelben, och efter det skulle Ellinor sova hos mig och då kola vi på bilder på facebook och typ zoomade in Rasmus näsa. x) Och sen skrev vi ut bilder på alla snygga killar i klassen och satte upp på min dörr. x) Och sen satt vi i ett rum hemma hos mig och busringde till massor och så spela vi upp "in the jungle" och en bah "Jag vill inte höra in the jungle!" Fan vilka minnen!

Så sjukt glad att vi kom i samma klass och lärde känna varann!

Älskar dig! ♥


   

   

Av Ida-Lina Bergman - 27 augusti 2011 18:38

Vad heter du? - Ida-Lina


Hur lång är du? - 1.60


Vilken är den senaste filmen du sett? - Justin Bieber Rise To Fame


Föredrar du att ringa eller skicka sms? - båda


vilken ögonfärg har du? - blå
När vaknade du idag? - vid 8


Vilken plats föredrar du minst? - skolan..


Vad tycker du inte om? - massor..


Vad skrämde dig om natten som barn? - jag trodde det va monster i mitt rum när jag skulle sova..


Vilka städer har du bott i? - flen & nyköping


Vilken är din favoritglass? - typ alla ben & jerrys :D
Vilken är din favoritmaträtt? -barnmat :')


Tycker du om att Mysa? - klart


Vill du ha barn? - jaa :P


Kan du några andra språk än svenska? - engelska
Har du någonsin åkt ambulans? - jaa
Föredrar du havet eller en pool? - båda


Vilket är ditt favorit program på tv? - typ ben 10


Vad är du rädd för? - massor..
Vad gillar du att ha på dig? - kläder?


Hur många förhållanden har du haft? - ojdå.. räknar inte


Vad gör du på fritiden? är med kompisar, datorn,


Röker/snusar du? har rökt ;o
Vad ska du göra i sommar? sommaren är över


Vad är magiskt för dig? - vet inte


Har du en egen data? -ja :D
Har du ett träd utanför ditt fönster? - inte direkt utanför
Bor du i villa eller lägenhet? - villa
Har du ett par rosa skor? noo :(
Vad har du för mobil? - htc wildfire s
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - ja


Vad tycker du är det bästa med dig själv? - allt typ :P


använder du string? - yes
har du en rosa behå? ja
använder du klänning? på sommarn ibland


Har du en vit behå? - ja
Vad har du för hårfärg? blond


Vad ska du göra imorgon? - venne..


Var det här testet roligt? - nee



 

.

Av Ida-Lina Bergman - 27 augusti 2011 12:32

Skulle visst inte till kolmården idag. Istället ligger man i sängen och lyssnar på musik medans mamma och Anders är borta nånstans. Är väll hemma idag eftersom jag inte hittar några byxor att ha.. Så kan jag städa i mitt rum. Och ladda ner lite musik till mobilen. :)


Hejdå

Av Ida-Lina Bergman - 27 augusti 2011 08:19

Godmorgon!

Vaknade för en stund sen. Så jag har mest kollat runt lite på facebook och lyssnat på musik. :) Och såklart tänkt på min man Liam Payne!

Idag ska jag, mamma, John-Morgan och Anders kanske åka till kolmården. Det blir väll kul efersom när jag är hemma så har jag antingen damp och pratar om typ as knäppa saker som ingen fattar, eller så sitter jag vid min älskade dator eller så är jag ledsen. :/ Så det är inte så jätteofta som jag är med dom andra.. Och John-Morgan är ju inte hemma i veckorna så jag saknar ju han direkt när han åker typ.


 

Ovido - Quiz & Flashcards