idalinas

Alla inlägg under juli 2011

Av Ida-Lina Bergman - 31 juli 2011 19:26

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Om jag fått nått sms och vad klockan är ;) 

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Nej! 


Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Nej! Dom 3 senaste dagarna her vart dom bästa! ;)


Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Vet inte ;)


Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Nej! Hahahah

Har du någonsin pussat någon som varit hög? Haha nej


Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Skulle undra vad fan han gjorde här och sen typ skulle jag väll bli glad!

Hatar du någon just nu? JA!


Vem tog senast på din rumpa? Hahah, venne

Saknar du någon just nu? Jaaa!!


Är du längre än de flesta i din ålder? Nej!

Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande?
Nej

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Hahahah, jag pussade Leo senast så jag skulle typ tycka dom va fett konstiga

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? När jag va typ 12
 

Känner du någon som är oskuld? Ja


När gapskrattade du senast?
 Idag
 

Brukar du tänka innan du talar? Hmm, inte så ofta

Skulle du någonsin kunna tatuera dig?
Ja självklart!

Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om?
Ja

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Jaa
 

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Ja


Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Nej! Men dom tycker ju om han jag gillar!

Tror du att du skulle klara en månad utan att svära?
Hahah nej!

Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt?
Väldigt sant

Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? nej


Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du?
Ja


Pratar du ofta? Haha ja
 

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Hemma

Vem har du umgåtts med idag? Tim, John-Morgan, Benjmin, Maya, Leo, mamma och Anders

Vad är det bästa som hände dig idag?
Tänker jag inte säga här haha

Är du en elak person? Nej

Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa?
 Massvis med kläder och typ massa annat 


Vad lyssnar du på just nu?
 Justin Bieber
 

Tror du att andra människor tycker illa om dig? Finns det säkert

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra?
Haha vilken fråga, få panik antagligen

Är du lycklig? Typ

Vem skrek du senast på och varför? Vet inte

När grät du senast?
Typ förra veckan

Vem kramade du senast?
Leo

Är du rädd för mörker?
 JA!!
 

Tror du att två ex kan vara vänner? Kanske

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv?
 Nej, har redan alla jag vill ha


Sover du med dörren öppen eller stängd?Stängd

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Han...

Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja, det finns några stycken!

Av Ida-Lina Bergman - 31 juli 2011 11:14

Jag tänker sluta med Justin Bieber grejen, pallar fan inte mer ;)

Alla vet ändå att han är mitt allt!

Men iaf, askul helg!

Det är tråkigt så jag dör :/

Jag har rpoliga bilder på min dator x)

HAHAH!

Dom är fula ;)

Iaf dom på mig

Eller nej det är dom inte

Dom är jättefina

Hihihi

I fredags kollade jag, Tim, John-Morgan och Benjamin på poppers pingviner!

Den va skoj

Sen åkte vi till akuten, det va inte kul

Imorn åker the family till öland!

Vi ska sova i tält ;o

fett läskigt!

Fast jag ska sova med John-Morgan och kanske Benjamin!

Då kommer jag tortera dom!

Mohahahahahahahahahahahahahahah ;D

Ibland är jag lite onskefull ;)

HAHAHAHAH

Jag kollar på 3 väldigt fina ugglor!

Dom är på reklamen

Pappa uggla kollar på mamma uggla och barn uggla sträcker på halsen x)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Jag är kär

Hihihi

Fast jag säger inte vem

AJ!

Jag fick en stöt på min tand :O

Det gjorde ont :(

Jag tänker ladda upp fula bilder snart ;)



  

 










Jag har en bild när jag äten en banan x)

Den är fin :)

Jag är hungrig

Min mage känns tom

Det är en väldigt kul kännsla (stavning)

Det lixom känns kul x)

Ugglorna är fina



Nu vill jag inte va hungrig längre :/

Jag vill inte äta

Jag tycker inte om mat D:





Mat är inte gott :(




Jag älskar barnmat!

Det är god mat!


Jag vill bara äta det!




Min hår är kort på huvet


Min lugg vill inte växa ut D:








Nu ska jag äta x)



Det är inte kul :(





Nu orkar jag inte skriva mer,

Hejdå




Puss ;*

Av Ida-Lina Bergman - 23 juli 2011 10:46

Hej!

Idag ska jag, mamma, Anaders, John-Morgan och Benjamin åka till stavsjö för att sätta på en sån där takgrej på bilen.

Efter det ska vi åka till norrköping för att byta dator eftersom cd grejen funkar inte på den här...

Men nu sitter jag, Benjamin och John-Morgan och kollar på nått tråkigt på Discovery (stavning) och jag fattar ingenting mer än att dom håller på med bilar, haha ;) 


Puss ;*

Av Ida-Lina Bergman - 22 juli 2011 19:39

Ny funkar inte det att ladda upp bilder :o

Får göra det när det funkar!

Av Ida-Lina Bergman - 22 juli 2011 17:46

Nu har jag fått en dator!

Men cd grejen funkar inte nu :/

Men jag får väll försöka 1000 gånger till, jag tänker inte ge upp, haha ;)

Stackars John-Morgan, han körde omkull på moppen! :o

Så har jag ont i huvet och axlarna :(



Av Ida-Lina Bergman - 22 juli 2011 09:45

Inatt vid 2/3 nångång vaknade jag av att blixten slog ner i ett berg väldigt nära vårt hus!

Jag låg i sängen och var livrädd!

Sen gick jag, Anders och Benjamin ut på altanen och lyssnade på åskan och kolla på blixtarna ;)

Den va lixom överallt!

Sen på framsidan såg jag två ascoola blixtar ;)

Men iallafall nu ska vi åka till norrköping för jag ska få en dator

För jag måste ju ha en innan vi åker till Öland!

Fast jag vet inte om vi ska dit eftersom det ska bli lite mulet och det ska typ regna lite, och vi vill ju åka dit det är sol!

Men nu ska jag fixa mig för vi ska åka snart! :)


Hejdå.

Av Ida-Lina Bergman - 21 juli 2011 13:17

Hejhej!

Finns ingenting att göra idag! :(

Tror jag ska ta ett bad snart!

Sen ska jag packa för jag åker ju till öland nästa fredag eller lördag!

Det kommer bli jättekul!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards