idalinas

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

sjuk

Av Ida-Lina Bergman - 6 oktober 2011 09:24

Hej.

I förrgår sov Josefin hos mig. Fast på kvällen blev jag sjuk fast vi tänkte inte så mycket på det, eller jag låg och frös halva natten. Haha, men på morgonen sa jag till mamma att jag va sjuk och då sa hon att jag inte va det, fast sen tog hon febergrejen på mig och så hade jag typ 38. :( Och då kände Josefin också sig sjuk så vi stannade hemma och kolla på Harry Potter och sen vet jag inte vad vi gjorde mer, typ bara låg och va trötta. :P Och sen åkte hon hem när hennes pappa kom och hämta henne. Sen på kvällen va John-Morgan (min storebror) med på '112 - på liv och död' http://www.tv4play.se/dokumentarer/112_-_pa_liv_och_dod?title=112_-_pa_liv_och_dod_del_12&videoid=2075337 hans del börjar 26:28. 

Idag är jag också sjuk. Josefin med. :( Så hon kommer kanske hit sen. :) 


Men nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida-Lina Bergman - 4 november 2011 22:35


Förlåt för jättedålig uppdatering! Men jag ska nog byta blogg till blogg.se tror jag. Vi får se!  Sitter och har jättetråkigt iaf.. Imorn är jag och Ellinor på tv igen! :D Så jag ska sova hos henne då! Så ska vi träffa Josefin och jag ska köpa hå...

Av Ida-Lina Bergman - 10 oktober 2011 18:19


Hej! Ellinor sov här inatt och vi har haft jättekul! Igår skulle vi egentligen kolla på film men istället satt vi och skratta massor! Och typ satt vid datorn.  Idag när vi vaknade satte vi oss vid min dator igen, haha och så kolla vi på massa Youtu...

Av Ida-Lina Bergman - 2 oktober 2011 18:38

Hej.  Igår sov jag och Josefin och Benjamin hos mormor. Och på kvällen gjorde jag och Josefin kuliga saker, först skulle vi hem till mormor och då va det jättemörkt ute så då ringde vi till Liam och fråga om han kunde följa med oss.. Då skulle han ...

Av Ida-Lina Bergman - 2 oktober 2011 18:38


Hej.  Igår sov jag och Josefin och Benjamin hos mormor. Och på kvällen gjorde jag och Josefin kuliga saker, först skulle vi hem till mormor och då va det jättemörkt ute så då ringde vi till Liam och fråga om han kunde följa med oss.. Då skulle han ...

Av Ida-Lina Bergman - 1 oktober 2011 14:28


Just nu sitter jag hos mormor. Ska sova här inatt för mamma och Andets ska till stockholm och jag är rädd för att va ensam hemma.. Benjamin är också här. Josefin och Ellinor ska till stockholm imorn och kolla på one direction när dom svarar på frågor...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards