idalinas

Alla inlägg under februari 2011

Av Ida-Lina Bergman - 26 februari 2011 11:08

  

Seriöst jag hatar när nån skriver nått sånt..   

Vad fan har han gjort er egentligen?!

Han har inte gjort nånting, så varför hålla på?

Och OM du skulle skuta han som du säger så är det ju inte bara han som skulle dö!

99% av alla beliebers skulle ta livet av sej! Skulle det va bra eller?!

Skulle inte tro det..

För om dom har vänner om inte tycker om han skulle dom också ta livet av sej..

Och då kan du ju tänka på familjerna, vad skulle inte dom göra?!

Det skulle ju inte bli lite katastrof..

Så ni kan sluta nu!!!

Av Ida-Lina Bergman - 25 februari 2011 13:21

Men jag har faktiskt inte haft tid att blogga..

Nu sitter jag och lyssnar på Born to be somebody på högsta volym i lurarna!

Jag är kåt på låten! Fast mest på Bieber då!


Alla kan ju adda Ida-Lina Bieber på facebook.

+ att jag bjuder på en bild som jag gjorde nyss!

  

Av Ida-Lina Bergman - 21 februari 2011 19:45

 Idag har jag och Josefin vart i hela sveriges huvudstad, stockholm, och shoppat loss!

Jag shoppade en valfri magtröja på H&M och så shoppade jag även en till magtröja, fast den här gången shoppade jag en röd sådan! Sedan så shoppade jag ett par lila skor för det var så att Justin Bieber fyller ett år äldre, alltså 17 år på den 1a mars!

Sen gav Josefin lite moneys till en fattig stackars åldring som var uteliggare bland alla stockholmsbor. Fy bubblan vad glad han måste ha blivit!   

Men nu sitter jag här med en ivrig Josefin brevid..

Ni kommer antagligen få reda om mer i nästa inlägg..


Hare gött alla kossor och påskharen

Men även till er käörakära läsate och Justin Bieber

Här kommer skönheten på bild..

      

håll ut sålänge!

Av Ida-Lina Bergman - 20 februari 2011 17:12

Säger ni att Justin Bieber är

 bög så älskar jag bögar!

Av Ida-Lina Bergman - 20 februari 2011 17:09

Säger ni att Justin Bieber är bäver så

 älskar jag bävrar!

Av Ida-Lina Bergman - 20 februari 2011 16:34

Ni kan aldrig gissa vad som  har hänt x'')

Jag blodade ner mina VITA byxor x'')

Fuck x') 

Haha jag döör x'''''')

 

Av Ida-Lina Bergman - 20 februari 2011 12:14

Josefin kunde inte sova här inatt   

Får väll klara mej utan henne idag då ..

Kommer inte gå  bra

Sitter just nu med Justin Bieber på högsta volym i lurarna    

Har vart så hela dan, för söndagar är verkligen en skittråkig dag!

Av Ida-Lina Bergman - 20 februari 2011 10:33

Ni måste bli bättre på att läsa min blogg annars blir jag arg   

Då blir det inte kul, jag lovar för då slår jag er  

Mohahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards