idalinas

Alla inlägg under februari 2011

Av Ida-Lina Bergman - 20 februari 2011 10:09

Idag kommer Josefin hit!   

Sitter och drogar Justin Bieber nu! Loove!     

Och saknar mina älsklingar Ellinor och Josefin, fast Josefin får jag träffa snart!

Men Ellinor vi mååste träffas snart!

 

Puss  

Av Ida-Lina Bergman - 19 februari 2011 17:32

Imorgon kommer Josefin hit och ska sova här för på måndag ska hon följa med till stockholm!  

Vi ska på nån voodoutställning   

  

 Nu sitter jag vid bdb, letar Justin Bieber bilder och lyssnar på Justin Bieber   

 Så nu kommer en liten JB bomb    Så sorry för dom som inte gillar han!


                                                      

  

Av Ida-Lina Bergman - 19 februari 2011 10:15

Godmorgon alla läsare!

Har lite tråkigt just nu.

Ska gå in på bilddagboken och facebook och kolla lite.

 

Puss

 

  

Random bild som bästa Josefin har tagit   

Av Ida-Lina Bergman - 18 februari 2011 22:54

 Kollade min statistik nyss och blev lite överraskad (stavas), jag trodde jag skulle ha typ 9 beskare men det blev lite mer   

Ni kan ju kolla själva för jag kommer inte ihåg hur många det var.


Men nu ska jag inte skriva mer idag.

Puss..hörs!

Av Ida-Lina Bergman - 18 februari 2011 19:06

   

 

Igga mej på sista bilden, jag fick lite damp    

Haha   

Av Ida-Lina Bergman - 18 februari 2011 16:00

Hej alla läsare!

Eller jag har väll inte så många lärase just nu eftersom jag har ny blogg..   

Så ni får inte mobba!

 

Men nu tänkte jag berätta lite om mej   

Jag heter Ida-Lina Bergman.

Jag går i en jättebra klass på borgis, 7g!

Och har såklart många fina vänner!

Min fritid brukar gå åt till att träffa vänner, smsa och massa andra saker.

Mitt nummer är då 0700512169 så ni kan ju skicka ett gulligt sms så jag blir glad!

Tänkte också ladda upp en liten bild på mej.

  

 

Vi hörs..puss   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards