idalinas

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Justin Bieber - En 30dagars utmaning

Av Ida-Lina Bergman - 6 juli 2011 21:10

Dag 1 - Din favoritbild på Justin.

Dag 2 - Din favoritlåt med Justin.

Dag 3 - Din favorit omslagsbild till en tidning med Justin.

Dag 4 - Din sämsta låt med Justin.

Dag 5 - Din favorit video med Justin.

Dag 6 - Ditt favorit citat med Justin.

Dag 7 - Din favorit bild på Justin med ett fan.

Dag 8 - Vad gjorde så du blev ett Justin Bieber fan.

Dag 9 - Din favorit intervju med Justin.

Dag 10 - Din favorit bild på når Justin är liten.

Dag 11 - Vad tycker du om att Justin och Selena dejtar.

Dag 12 - Någon du blev vän med på grund av Justin.

Dag 13 - En bild på Justin och hans vaxdocka.

Dag 14 - En bild på Justin och hans mamma.

Dag 15 - Din favorit färg som Justin bär.

Dag 16 - En bild på Justin och hans syster, Jazmyn.

Dag 17 - Din favorit show som Justin va gästartist på.

Dag 18 - Din favorit aukustiska låt med Justin.

Dag 19 - En bild på Justin och Usher.

Dag 20 - En bild på Justin och Jaden Smith.

Dag 21 - En bild på en kändis som du tycker Justin ska dejta.

Dag 22 - Håret du tycker mest om på Justin.

Dag 23 - Ditt favorit Justin Bieber album.

Dag 24 - En bild på dig och Justin.

Dag 25 - En bild på en Justin Bieber konsert.

Dag 26 - Ditt favorit tweet av Justin.

Dag 27 - Ditt favorit ord som Justin säger.

Dag 28 - Ditt favorit tv framförande av Justin.

Dag 29 - En Bild på Justin och Taylor Swift.

Dag 30 - Vad betyder Justin Bieber för dig. ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida-Lina Bergman - 4 november 2011 22:35


Förlåt för jättedålig uppdatering! Men jag ska nog byta blogg till blogg.se tror jag. Vi får se!  Sitter och har jättetråkigt iaf.. Imorn är jag och Ellinor på tv igen! :D Så jag ska sova hos henne då! Så ska vi träffa Josefin och jag ska köpa hå...

Av Ida-Lina Bergman - 10 oktober 2011 18:19


Hej! Ellinor sov här inatt och vi har haft jättekul! Igår skulle vi egentligen kolla på film men istället satt vi och skratta massor! Och typ satt vid datorn.  Idag när vi vaknade satte vi oss vid min dator igen, haha och så kolla vi på massa Youtu...

Av Ida-Lina Bergman - 6 oktober 2011 09:24

Hej. I förrgår sov Josefin hos mig. Fast på kvällen blev jag sjuk fast vi tänkte inte så mycket på det, eller jag låg och frös halva natten. Haha, men på morgonen sa jag till mamma att jag va sjuk och då sa hon att jag inte va det, fast sen tog hon...

Av Ida-Lina Bergman - 2 oktober 2011 18:38

Hej.  Igår sov jag och Josefin och Benjamin hos mormor. Och på kvällen gjorde jag och Josefin kuliga saker, först skulle vi hem till mormor och då va det jättemörkt ute så då ringde vi till Liam och fråga om han kunde följa med oss.. Då skulle han ...

Av Ida-Lina Bergman - 2 oktober 2011 18:38


Hej.  Igår sov jag och Josefin och Benjamin hos mormor. Och på kvällen gjorde jag och Josefin kuliga saker, först skulle vi hem till mormor och då va det jättemörkt ute så då ringde vi till Liam och fråga om han kunde följa med oss.. Då skulle han ...

Ovido - Quiz & Flashcards