idalinas

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Tråkigt kallas det väll?

Av Ida-Lina Bergman - 19 juli 2011 21:40

ALLA BRUDAR, SKA GÖRA TESTET!
 SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.


SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Hahah nja ;)

Har du bra betyg? - Godkänt i alla ;)
Har du fått göra om ett prov någongång? - Många gånger ;)
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja :P
Sköter du dej i skolan? - Ibland kanske ;)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Vem fan har inte?
Har du m
obilen på lektionstid? - Jaa?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon?-Ja

FAMILJ:
Hur många är ni i er familj? - 7
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - med min mamma
Trivs hemma? - ibland
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - jaa
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit men inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Jaa!
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja
Vem betyder mest för dej i din familj?- Mamma och John-Morgan
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Jadå

VÄNNER:

Du har vänner? - Jaa
Du brukar vara med? - Josefin, Ellinor och Jasmine ♥
Vem/vilka var du med sist? - Jasmine
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? -Ja, eller inte dom jättejätte fula 
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja?
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? -Nej!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej!

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Ja
Putar med läpparna på kort? -Ibland ;)
Tar kort på dina bröst? - Har väll hänt ;)
Använder foundation på läpparna? - Hahahah nej!
Super dej packad varje helg? - Nej.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Plattar
Ditt hår e knallblont? - Typ

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Nej! 
Vill du bli kriminell? -  Nej!
Varför gör du sånt här? - Gör vad? 
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Inget är okej
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej
Har du suttit i fängelset? -  Nej.
Vill du hamna i fängelset? - Nej?

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nej
När drack/smakade du senast alkohol? - Några dar sen
När grät du senast? - Kommer inte ihåg
Du har gråtit över en kille? - Japp
Vem bråkade du senast med? -Vet inte

 
 
josefin

josefin

19 juli 2011 22:37

haha, inte dom jättejättefula ;)

http://juzzisfoto.blogg.se

 
Ellen Thanger.

Ellen Thanger.

21 juli 2011 18:20

haha, inte dom jättejättefula. dog ! x']. <3

http://ellenthanger.devote.se

Ida-Lina Bergman

22 juli 2011 09:43

Hahahah ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida-Lina Bergman - 4 november 2011 22:35


Förlåt för jättedålig uppdatering! Men jag ska nog byta blogg till blogg.se tror jag. Vi får se!  Sitter och har jättetråkigt iaf.. Imorn är jag och Ellinor på tv igen! :D Så jag ska sova hos henne då! Så ska vi träffa Josefin och jag ska köpa hå...

Av Ida-Lina Bergman - 10 oktober 2011 18:19


Hej! Ellinor sov här inatt och vi har haft jättekul! Igår skulle vi egentligen kolla på film men istället satt vi och skratta massor! Och typ satt vid datorn.  Idag när vi vaknade satte vi oss vid min dator igen, haha och så kolla vi på massa Youtu...

Av Ida-Lina Bergman - 6 oktober 2011 09:24

Hej. I förrgår sov Josefin hos mig. Fast på kvällen blev jag sjuk fast vi tänkte inte så mycket på det, eller jag låg och frös halva natten. Haha, men på morgonen sa jag till mamma att jag va sjuk och då sa hon att jag inte va det, fast sen tog hon...

Av Ida-Lina Bergman - 2 oktober 2011 18:38

Hej.  Igår sov jag och Josefin och Benjamin hos mormor. Och på kvällen gjorde jag och Josefin kuliga saker, först skulle vi hem till mormor och då va det jättemörkt ute så då ringde vi till Liam och fråga om han kunde följa med oss.. Då skulle han ...

Av Ida-Lina Bergman - 2 oktober 2011 18:38


Hej.  Igår sov jag och Josefin och Benjamin hos mormor. Och på kvällen gjorde jag och Josefin kuliga saker, först skulle vi hem till mormor och då va det jättemörkt ute så då ringde vi till Liam och fråga om han kunde följa med oss.. Då skulle han ...

Ovido - Quiz & Flashcards