idalinas

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

random

Av Ida-Lina Bergman - 31 juli 2011 11:14

Jag tänker sluta med Justin Bieber grejen, pallar fan inte mer ;)

Alla vet ändå att han är mitt allt!

Men iaf, askul helg!

Det är tråkigt så jag dör :/

Jag har rpoliga bilder på min dator x)

HAHAH!

Dom är fula ;)

Iaf dom på mig

Eller nej det är dom inte

Dom är jättefina

Hihihi

I fredags kollade jag, Tim, John-Morgan och Benjamin på poppers pingviner!

Den va skoj

Sen åkte vi till akuten, det va inte kul

Imorn åker the family till öland!

Vi ska sova i tält ;o

fett läskigt!

Fast jag ska sova med John-Morgan och kanske Benjamin!

Då kommer jag tortera dom!

Mohahahahahahahahahahahahahahah ;D

Ibland är jag lite onskefull ;)

HAHAHAHAH

Jag kollar på 3 väldigt fina ugglor!

Dom är på reklamen

Pappa uggla kollar på mamma uggla och barn uggla sträcker på halsen x)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Jag är kär

Hihihi

Fast jag säger inte vem

AJ!

Jag fick en stöt på min tand :O

Det gjorde ont :(

Jag tänker ladda upp fula bilder snart ;)



  

 










Jag har en bild när jag äten en banan x)

Den är fin :)

Jag är hungrig

Min mage känns tom

Det är en väldigt kul kännsla (stavning)

Det lixom känns kul x)

Ugglorna är fina



Nu vill jag inte va hungrig längre :/

Jag vill inte äta

Jag tycker inte om mat D:





Mat är inte gott :(




Jag älskar barnmat!

Det är god mat!


Jag vill bara äta det!




Min hår är kort på huvet


Min lugg vill inte växa ut D:








Nu ska jag äta x)



Det är inte kul :(





Nu orkar jag inte skriva mer,

Hejdå




Puss ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida-Lina Bergman - 4 november 2011 22:35


Förlåt för jättedålig uppdatering! Men jag ska nog byta blogg till blogg.se tror jag. Vi får se!  Sitter och har jättetråkigt iaf.. Imorn är jag och Ellinor på tv igen! :D Så jag ska sova hos henne då! Så ska vi träffa Josefin och jag ska köpa hå...

Av Ida-Lina Bergman - 10 oktober 2011 18:19


Hej! Ellinor sov här inatt och vi har haft jättekul! Igår skulle vi egentligen kolla på film men istället satt vi och skratta massor! Och typ satt vid datorn.  Idag när vi vaknade satte vi oss vid min dator igen, haha och så kolla vi på massa Youtu...

Av Ida-Lina Bergman - 6 oktober 2011 09:24

Hej. I förrgår sov Josefin hos mig. Fast på kvällen blev jag sjuk fast vi tänkte inte så mycket på det, eller jag låg och frös halva natten. Haha, men på morgonen sa jag till mamma att jag va sjuk och då sa hon att jag inte va det, fast sen tog hon...

Av Ida-Lina Bergman - 2 oktober 2011 18:38

Hej.  Igår sov jag och Josefin och Benjamin hos mormor. Och på kvällen gjorde jag och Josefin kuliga saker, först skulle vi hem till mormor och då va det jättemörkt ute så då ringde vi till Liam och fråga om han kunde följa med oss.. Då skulle han ...

Av Ida-Lina Bergman - 2 oktober 2011 18:38


Hej.  Igår sov jag och Josefin och Benjamin hos mormor. Och på kvällen gjorde jag och Josefin kuliga saker, först skulle vi hem till mormor och då va det jättemörkt ute så då ringde vi till Liam och fråga om han kunde följa med oss.. Då skulle han ...

Ovido - Quiz & Flashcards