idalinas

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Ida-Lina Bergman - 14 augusti 2011 15:01

Hej, har jättetråkigt nu så jag passar på att uppdatera bloggen. Funderar på om jag ska byta till blogg.se, men jag vet inte.. Eller jag tror nog jag ska det. Sen ska jag nog börja videoblogga lite! Fast jag tycker det är lite konstigt att prata med en dator, haha. ;) Men gör det nångång när jag är ensam hemma isåfall! Annars känns det jättekonstigt, för typ alla ska gå in i mitt rum hela tiden och har jag låst så knackar dom jättemycket! Men iallafall nu tror jag att jag ska fixa lite i mitt rum. Typ få upp lite mer bilder på väggarna och städa lite. Kan lägga upp bild sen på hur det ser ut! :) Hoppas posten har kommit! För idag eller imorgon kommer en bild på Ulrik!! :D

Imorgon ska jag kanske träffa Ellinor! Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar alltid på nått kul! Som typ våra danser som finns här: http://www.youtube.com/user/IdaLinaBergman

& här:

http://www.youtube.com/user/Ellen974ever#p/u

HAHAHAH! Vi är lite knäppa och min mage va typ jättetjock just där.. :/ Men annars är dom ju jättebra! Eller vad säger ni? ;)

Hahah men nu ska jag nog gå och kolla posten igen ;)

Puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards