idalinas

Alla inlägg under juli 2011

Av Ida-Lina Bergman - 20 juli 2011 15:55

Nu har jag tråkigt så ja tänkte spela Sims 3 - Leva livet ;)


Puss :*

Av Ida-Lina Bergman - 20 juli 2011 15:17

I LOVE YOU! ♥


 

Av Ida-Lina Bergman - 20 juli 2011 08:54

Idag ska jag, mamma, mormor och Benjamin åka iväg nånstans.

Men vart vet jag inte. ;)

Sen ska vi lämna hem mormor igen ;)

Och efter det ska vi kolla på en dator åt mig!

Vet inte när jag ska få den, men jag hoppas jag får den innan vi åker till öland!


Puss

Av Ida-Lina Bergman - 19 juli 2011 21:40

ALLA BRUDAR, SKA GÖRA TESTET!
 SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.


SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Hahah nja ;)

Har du bra betyg? - Godkänt i alla ;)
Har du fått göra om ett prov någongång? - Många gånger ;)
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja :P
Sköter du dej i skolan? - Ibland kanske ;)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Vem fan har inte?
Har du m
obilen på lektionstid? - Jaa?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon?-Ja

FAMILJ:
Hur många är ni i er familj? - 7
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - med min mamma
Trivs hemma? - ibland
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - jaa
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit men inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Jaa!
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja
Vem betyder mest för dej i din familj?- Mamma och John-Morgan
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Jadå

VÄNNER:

Du har vänner? - Jaa
Du brukar vara med? - Josefin, Ellinor och Jasmine ♥
Vem/vilka var du med sist? - Jasmine
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? -Ja, eller inte dom jättejätte fula 
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja?
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? -Nej!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej!

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Ja
Putar med läpparna på kort? -Ibland ;)
Tar kort på dina bröst? - Har väll hänt ;)
Använder foundation på läpparna? - Hahahah nej!
Super dej packad varje helg? - Nej.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Plattar
Ditt hår e knallblont? - Typ

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Nej! 
Vill du bli kriminell? -  Nej!
Varför gör du sånt här? - Gör vad? 
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Inget är okej
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej
Har du suttit i fängelset? -  Nej.
Vill du hamna i fängelset? - Nej?

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nej
När drack/smakade du senast alkohol? - Några dar sen
När grät du senast? - Kommer inte ihåg
Du har gråtit över en kille? - Japp
Vem bråkade du senast med? -Vet inte

Av Ida-Lina Bergman - 19 juli 2011 20:38

Nu har jag en liten fråga! Vad vill ni läsa om i min blogg? :)


Puss ;*

Ovido - Quiz & Flashcards